[Czuwaj] karta uczestnika obozu

Emil Misztal emil.misztal w zhp.net.pl
Sob, 7 Kwi 2012, 15:06:57 CEST

Jeśli chodzi o wersje podstawową, ministerialną to:

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków, jakie muszą spełniać
organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad
jego organizowania i nadzorowania

http://bip.men.gov.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=654%3Arozporzdzenie-ministra-edukacji-narodowej-zmieniajcego-rozporzdzenie-w-sprawie-warunkow-jakie-musz-spenia-organizatorzy-wypoczynku-dla-dzieci-i-modziey-szkolnej-a-take-zasad-jego-organizowania-i-nadzorowania&catid=26%3Aakty-prawne-obowizujce&Itemid=49

A sam wzór karty jest w załączniku numer 3:

http://bip.men.gov.pl/images/stories/APsr/1012zalnr%203.pdf

--
Czuwaj
phm. Emil Misztal