Re: [Czuwaj] Karty cz³onkowskie...

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Czw, 26 Kwi 2012, 08:38:24 CEST

> jak zwykle robi± awanturê
> nie do koñca znaj±c sposób
> i zakres udostêpnionych danych,

Mylisz siê,
"sposób i zakres" jest wiadomy.
Spór dotyczy tego czy:

> [...]
> zidentyfikowaæ cz³onków ZHP bez dodatkowych czynno¶ci,
> do których osoba z zewn±trz nie jest uprawniona.
> Nie s± one zatem danymi osobowymi w my¶l ustawy
> o ochronie danych osobowych - mówi w rozmowie z gazet±
> Pawe³ Chmielewski z G³ównej Kwatery ZHP.
> I dodaje, ¿e dane zostan± usuniête z zasobów banku
> po naniesieniu informacji na karty.
>
> Ponadto Zwi±zek przekonuje, ¿e zgoda w³a¶cicieli danych
> nie jest konieczna, poniewa¿ dane s± wykorzystywane wy³±cznie
> do realizacji celów okre¶lonych przez ZHP.
> Jednak wed³ug GIODO taka zgoda by³a konieczna.

Mnie ciekawi to czy GIODO faktycznie
"uruchomi³o procedury",
czy ¿e jest to tylko "zgadywanka" dziennikarzy.
Podejrzewam to drugie, ale kto wie ...

Czes³aw