RE: [Czuwaj] Karty członkowskie...

Włodzimierz Palczewski w_palczewski w poczta.onet.pl
Pią, 27 Kwi 2012, 00:00:26 CEST

tutaj kolejna perełka dziennikarstwa:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,11617911,Czuwaj__ZHP_ma_twoj
e_dane_i_je_udostepnia.html

A przede wszystkim perełką jest kolejna akcja, która chyba powinna wejść do
podręczników pod hasłem "jak nie budować wizerunku". Nie dość, że karta
będzie zbędnym plastikiem, z który hufce będą musiały płacić po 6 zł od
sztuki (wiem, wiem - za pierwszą kartę zapłaci GK-a, tylko pytanie jakie
będzie źródło finansowania), to nikt nie ma pojęcie do czego ma to służyć.
Jak w takim wypadku ktokolwiek ma bronić tego cudacznego pomysłu na
spożytkowanie zbędnych kilkuset tys zł? Czy po akcji "80 zł" nikt z jaśnie
oświeconych nie wyciągnął żadnych wniosków?

W. Palczewski

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of michałk
Sent: Thursday, April 26, 2012 7:48 AM
To: czuwaj w listy.czuwaj.net
Subject: [Czuwaj] Karty członkowskie...

http://www.tvn24.pl/0,1742672,0,1,zhp-dal-bankowi-dane-harcerzy-nie-pytal-o-
zgode,wiadomosc.html

Poza tym, że jak zwykle robią awanturę nie do końca znając
sposób  i zakres udostępnionych danych, to MNIE nurtuje pytanie:
Po co nam to ?

--
Best regards,
 michałk                          mailto:michalk288 w o2.pl