RE: [Czuwaj] Re: karty członkowskie

jotkaf jotkaf w gmail.com
Pią, 27 Kwi 2012, 12:48:11 CEST

A tak jest to krok w dobrym kierunku.
Koszt kart z chipem to bagatela 20zł jednorazowo, podpis cyfrowy u mnie po
zniżce 245zł za dwa lata, zapisywanie danych na książeczkach? Super jest za
- tylko najpierw niech będą w te dane w systemie.

Osobiście bardzo mi się podobał filmik, którego link ktoś przesłał - zielona
ławka. Protest GIT

I tak zgadzam się. Zawsze coś będzie nie takie i zawsze będzie problem.
Jeszcze dużo wody musi upłynąć w rzekach by zmieniła się nasza mentalność.

Osobiście nie wydaje mi się by 2zł rocznie na legitymacje było problemem. Bo
tak to trzeba przedstawić a nie mówić że to 200.000 rocznie. To demagogia.
Jeżeli te 2 zł rocznie spowodują, ze ZHP w końcu będzie wiedzieć kto jest
jego członkiem i będzie wymagać uczestnictwa z kartami na swoich imprezach
to okaże się, że pozyskiwane środki są bardziej efektywne i trafiają do
członków którzy płacą składkę i wymusi jej płacenie, a to z kolei może mieć
większy wymiar finansowy niż koszty kart dla wszystkich.

Dość duża dziś jest w Związku liczba członków, która za nic ma cokolwiek i
zawsze jest przeciw.

Też mi się nie do końca podoba sposób wdrażania kart. Też nie jestem
szczęśliwy formą i ich funkcjonalnością. Też wolałbym by miały Chip.
Wolałbym również by najpierw wykorzystywać drogę służbową a potem uprzejmie
donosić. Brak wyobraźni leży po obu stronach niestety.

To nieznaczny, że teraz nie spędzę połowy długiego weekendu nad rzeczami
których nie planowałem, bo czyjaś bezmyślna panika była silniejsza od
zdrowego rozsądku.

A numer z żołnierzami w Afganistanie jest na szóstkę. I chyba nic go nie
pobije.

Jacek Kaflowski