Re: [Czuwaj] Karty członkowskie...

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Pią, 27 Kwi 2012, 15:40:49 CEST

W dniu 27 kwietnia 2012 15:17 użytkownik Andrzej Sawuła
<andrzej.sawula w zhp.net.pl> napisał:

> Nie chcesz. Przy reakcji naszych drużynowych na odprawie, moje
> przedstawiane tu wątpliwości to doprawdy nieśmiałe "ale czy to na pewno
> dobry pomysł?..."  ;)

Chcę - lubię wyzwania, tego nauczyło mnie harcerstwo - może przyjadę i
przekonam waszych drużynowych :)

>  > Mylisz się. Karta kredytowa nie identyfikuje użytkownika. Dlatego m.in. w

> To, że wtedy karta ZHP zupełnie traci rację bytu? Bo do potwierdzenia
> tożsamości trzeba legitymacji/dowodu, a do potwierdzenia członkostwa -
> wejścia do Ewidencji, co można zrobić po PESEL-u.

Nie traci - suma dwóch tych kart daje identyfikację i np. zniżkę.
To normalne. Wartością dodaną jest informacja która wynika z karty -
jest członkiem ZHP.
Poza tym to była sytuacja biznesowa, a nie urzędowa :)

Naprawdę wystarczy trochę dobrej woli ... skoro nawet nauczyciele maja ...
http://www.cs.pl/181,Legitymacje%20nauczycielskie

Bartek