Re: [Czuwaj] Karty członkowskie...

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Pią, 27 Kwi 2012, 16:54:53 CEST

W dniu 27 kwietnia 2012 16:21 użytkownik seascout <czwartak w gmail.com> napisał:
> Bartek, w tej dyskusji jestem po Twojej stronie, ale nieodmiennie mnie
> wkurza jak komuś brakuje argumentów merytorycznych i sięga po personalne...
> Jakie znaczenie ma ile kto ma lat jaki ma zawód? Liczy się co ma do
> powiedzenia!
> Sam sobie znajdź którą regułę manipulacji zastosowałeś...
> Seascout

Rafał

Pytałem o wiek, a nie o zawód :)
Z tej przyczyny, że wolę wiedzieć czy rozmawiam z 25 czy 40 latkiem :)
Ani wiek ani zawód nie ma tu znaczenia - mi chodziło o lepsze poznanie
kontr-dyskutanta, bo nie znam go osobiście :)
Aby móc dostosować argumentację.

Rafale, jaką regułę manipulacji zastosowałem ? :-)
Nie rozpędziłeś się ?

Link był przykładowy, nie trzeba głęboko grzebać aby odnaleźć tam inne
przykłady - sama strona ze wszech miar przydatna w naszej dyskusji :)

Ale chyba już EOT w tej dyskusji :)

Dziękuję i pozdrawiam

Bartek