[Czuwaj] Harcerski Kurs Szybowcowy 2012

brzuska w mp.pl brzuska w mp.pl
Pią, 10 Lut 2012, 12:06:10 CET

Czesław napisał:
> Na prośbę jednego ze środowisk specjalnosciowych,
> chcę Was poprosić o rozeznanie w Waszych środowiskach
> czy (i jakie) jest zainteresowanie szkoleniem szybowcowym w tym roku.
> Jest możliwość pozyskania na ten cel dodatkowych środków.
> Koszt takiego szkolenia oscylował by w kwocie około 1500 zł.
> A to byłaby niska cena.
> Najlepiej będzie jak zainteresowani napiszą do mnie
> -   lotnictwo w zhp.pl
> lub na lotniczym forum ZHP
> -   http://www.forum.zhp.pl/viewtopic.php?id=8431

Ja jednak na listę, bo informacja może byc przydatna nie tylko mnie.

Bo ja laik w tym temacie jestem.

Kto może byc zainteresowany. Wiek, płeć, kwalifikacje zdrowotne,
wykształcenie. Kiedy i w jakiej formie (dziesięć weekendów czy jeden raz
ileś dni jednym ciągiem). Gdzie. Jakie koszty są do poniesienia "dookoła"
szkolenia. Dojazd, zakwaterowanie, koszt badań, egzaminu, materiałów
szkoleniowych, licencji - bo ja wiem co jeszcze?

Bo sama myśl dla wędrowników i młodej kadry instruktorskiej może brzmieć
podniecająco, ale będą pytać o szczegóły. Więc pytam.

Pozdrawiam serdecznie
Darek