Re: [Czuwaj] Spis zhp - jestem więc za ACTA!!!

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Pon, 13 Lut 2012, 10:57:16 CET

Nie wiem co podpisała Kasia ale ja podpisałem że:

Zgodnie z ustaw ą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (.....)
zobowiązuje się do:
- zachowania w tajemnicy uzyskanych informacji dotyczacych wiedzy
o systemie Ewidencji ZHP,
- nie udostępniania loginu i hasła umożliwiajacego dostęp do jakichkolwiek
części systemów ewidencji ZHP,
- konstrowania hasła, tak aby (...),
- zmiany hasła nie radziej niż (...).

Tyle (aż?)

A co pytania czy "...Jest jakieś forum dyskusji o aplikacji spisowej? ..."
to teoretrycznie jest takie forum:
http://www.forum.zhp.pl/viewforum.php?id=110
Z tym że teoretyczność nie powinna dziwić
przy konsekwetnym (od kilku lat)
marginalizowaniu Forum ZHP..

Czesław