Re: [Czuwaj] Interesariusze Hufca i drużyny

Przemek B ciemniak w gmail.com
Pon, 13 Lut 2012, 15:44:53 CET

Interesariusze jest polskim wyrazem i wprowadził je prof Stefan
Kwiatkowski, bo jego angielskie tłumaczenie sprawiało wielu osobom problem,
partnerzy jest zbyt "małym" określeniem ale znacznym

CSR odniesiemy do Biznesu, a tu cos na wór, aby wiedzieć jak komunikować
jak postępować, jak działać, chciałbym tez pokazać dobre przykłady. w NA
TROPIE był raz perfekcjnie pokazane jak działać z interesariuszami jakimi
sa rodzice szkoła, włądze lokalne harcerze itp, ale szukam i szukam go
nadal.
Przy okazji jestem tez Ambasadorem duzej firmy i widze chęć i potrzebę
kominikacji Biznesu z NGO czesto lokalnymii warto aby wiedzieć jak to robic
i na co zwracac uwagę i nie mam tiu na mysli spraw finansowych bo jednak
relacje sa kluczem do sukcesu :)

ps przepraszam za literówki