Re: [Czuwaj] Interesariusze Hufca i drużyny

Przemek B ciemniak w gmail.com
Śro, 15 Lut 2012, 13:10:30 CET

Ta nowomowa ma już około 15 lat w naszym języku.
Tak chciałbym nie tyle wypracować co przedstawić pewne standardy relacji z
interesariuszami i przedstawić na realnym przykładzie.
Jezeli chodzi chodzi o poziom drużyny to czasem się o tym czyta.
Standaryzacja,ujednolicenie  pokazanie spójności organizacyjnej.
Czy jest to nam potrzebne, np w pozyskiwaniu środków.