Re: [Czuwaj] Interesariusze Hufca i drużyny

Helena Jędrzejczak helena.jedrzejczak w gmail.com
Śro, 15 Lut 2012, 14:37:18 CET

Arystoteles. Nie ma więc mowy o nowomowie :)
Telos to cel, zamierzony efekt działania, rezultat, to, do czego dazymy.

Pozdrawiam,
H.
Ps. I tym sposobem z tlumaczenia jednego slowa niezrozumialego przeszlismy
do kolejnych. Czytanie listy ma wiec jakis cel. Na przyklad poznawczy ;)