Re: [Czuwaj] Interesariusze Hufca i drużyny

Przemek B ciemniak w gmail.com
Śro, 15 Lut 2012, 15:10:08 CET

Słowo interesariusze  prawdopodobnie pojawiło by się dwukrotnie, w tytule i
w definicji. łatwiej jest użyć jednego słowa, po uprzednim wytłumaczeniu
jego znaczeniu i zakresu zbioru jaki obejmuje niż się rozpisywać.
Ale oczywiście wszystko jest do zrobienia, dlatego pisze do Was.
Ja obracam się w kręgach gdzie ten wyraz jest znany i nawet używany ale jak
podałem wcześniej definicje jest dość obszerny i poszczególne grupy zajmują
się poszczególnymi członkami., dlatego też piszę do Was by nie było efektu
fiksacji i efektu fałszywej powszechności.
A jaki cel  (wole to określenie :p) to pisałem o tym juz kilkakrotnie
wczesniej ale jak cos moge powtóżyć

W każdym razie, tekst miałby być przystępny i zrozumiały dla każdego.
A znajomość tego "trudnego" słowa moze fajnie pokazać ZHP

--
Przemek Bartecki
Feedback is a gift- just share it