[Czuwaj] Konkursy na Facebooku - do składnic harcerskich

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 29 Lut 2012, 07:41:22 CET

Może trochę OT, ale lista i tak dogorywa nieco, a ja nie mam tego gdzie
pisać - nie chcę pisac publicznie.

Składnice harcerskie i inne harc-firmy wchodzą ostatnio na Facebooka - i
dobrze :) Chciałem tylko przypomnieć wszystkim o tym, że regulamin zabrania
organizowania promocji z wykorzystaniem tzw "mechanizmów natywnych", czyli
"im więcej osób zalajkuje zdjęcie" itp. Taki konkurs prowadzi teraz między
innymi WGL.

Nie będę tutaj rozwijał tematu, bo może nie wszystkich interesuje, ale
jakby ktoś chciał to w ostatniej notce podaję kilka serwisów za pomocą
których można w tani sposób zorganizować promocję facebookową

http://mediageeks.pl/2012/02/nie-badz-drobnym-zlodziejaszkiem/

Myślę, że tu też powinniśmy dawać przykład i nie obchodzić regulaminów ;)