[Czuwaj] Strategia - poradnictwo

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Nie, 3 Cze 2012, 10:05:04 CEST

Wreszcie jest:

http://zhp.pl/strategia/poradnictwo

=====================
Krok 3 - plan operacyjny
Mając cele możemy budować plan operacyjny. Plan operacyjny powinien zakładać
roczną perspektywę realizacji zadań na dany rok kalendarzowy, uwzględniając
konieczność corocznego podsumowania realizacji planu. Zadania w planie
operacyjnym powinny być zapisane konkretnie.

Strategia jasno określa, że plan operacyjny hufca lub chorągwi musi zwierać:

- nazwę kierunku strategicznego;
- nazwę zadania operacyjnego;
- sposób pomiaru stopnia realizacji zadania;
- czas wykonania;
- źródła finansowania zadania;
- wskazanie osoby lub zespołu odpowiedzialnego za wykonanie zadania.

Pobierz Załącznik nr 4 - Przykładowa formatka
==================================

Tylko czy zamieszczenie pustej tabelki (formatki),
z wklejoną w/w treścią, to wystarczające poradnictwo ?

Czy ktoś z Was już ma pomysły jak to "zmęczyć" ?
Bo ja nie mam.

Pytam bo teoretycznie trzeba to zrobić do końca lipca
a mam na głowie m.in. swój lipcowy obóz i kolonię.
Więc mam na sporządzenie planu operacyjnego
niewiele czasu.
I nie mam ochoty na "wymyślanie prochu".

Więc może jakaś baza przykładowych "formatek" ?
;-))))

Czesław