Re: [Czuwaj] Kurs Kadry Harcerskich Drużyn Konnych ZHP

Szymon Gackowski szymon.gackowski w gmail.com
Pon, 4 Cze 2012, 15:25:26 CEST

Na stronach Inspektoratu pojawiło się sporo konkretnych informacji na temat
kursu:
http://harcerstwokonne.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=60&Itemid=68

Można również pobrać informator kursowy:
https://dl.dropbox.com/u/153973/informator%20Kurs%20HDK.pdf

Zapraszamy także do śledzenia naszej strony na facebooku:
http://www.facebook.com/InspektoratHDK