[Czuwaj] Planowanie pracy poradnik

Piotr Jurgielewicz niemy13 w wp.pl
Czw, 7 Cze 2012, 10:40:36 CEST

Czuwaj,

Właśnie wpadł mi w ręce poradnik opracowany przez druhnę Emilię Kulczyk-Prus oraz Aleksandra Senka. Przejrzałem go pobieżnie i ma kilka interesujących rzeczy. Zainspirowało mnie to do podzielenia się projektem, którego byłem współtwórcą.
Bardzo proszę o zerknięcie na niego i ocenę, opinie - zarówno na liście jak i w komentarzach. Z góry dzięki za wszelki krytyczne komentarze.
Obecna wersja poradnika jest w miarę ostateczną ale zawsze warto coś ważnego dodać.
Oto link http://zd.konin.pl/index.php/materialy-zd/planowanie-pracy