Re: [Czuwaj] O normalnej Stołecznej i komendzie nie w pakiecie

Piotr Kołodziejczyk piotr w kolodziejczyk.waw.pl
Śro, 13 Cze 2012, 09:50:56 CEST

Cieszę się, że mamy (jak na razie) trzech kandydatów. Uwielbiam demokrację,
zwłaszcza wtedy, gdy coś się dzieje, a nie wszystko jest przesądzone od
samego początku.

Szczególnie się cieszę, Grzegorz, że wcześniejsze anonse o Twoim starcie
nie były tylko żartem!

Dla mnie każdy pomysł wyłaniania komendy, który idzie w kierunku konsensusu
i wymaga dyskusji z osobami z innych "frakcji" jest dobry. Służy uczeniu
demokracji. Pokazywaniu że demokracja, to nie głosowanie i  pełny mandat
dla chwilowej większości, ale żmudny proces ciągłego negocjowania
stanowisk.
Trzymam kciuki, żeby to się udało, bo ciężko przeżyłem to, gdy osobiście mi
znani przyjaciele, rzekłbym nawet "najlepsi z najlepszych" instruktorów
związku przy okazji zjazdu ZHP będąc w dwóch konkurencyjnych ekipach
pożarli ku mojej rozpaczy  -  okropnie... :(. Ale znając Ciebie (i pamiętne
Mokotowiesko-Żoliborskie zamieszanie ;)), sądzę, że sobie z tym poradzisz.

Jestem ZA, choć niestety nie mam głosu ;).

Już dawno przestałem wierzyć (jako człowiek małej wiary) że stołeczna
będzie super, natomiast dzięki tym ujawnionym ekipom chyba zaczynam
zmieniać zdanie, stołeczna może być super, a jeśli nie super,
to przynajmniej normalna!

admiral

PS: wyrzeknij się proszę tylko tego diabelskiego NLP  i innych
Mary-pomysłów... ;)