Re: [Czuwaj] Legitymacja członkowska

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Czw, 21 Cze 2012, 15:01:41 CEST

W dniu 21 czerwca 2012 10:09 użytkownik ZHP Hufiec Goleniów
<biuro w goleniow.zhp.pl> napisał:
> Dziś będę przekazywał drużynowym karty członkowskie, spodziewam się pytania:
>
> Po co nam ta karta? Dyskusja była już na liście, ale odpowiedzi brak. Może
> się coś zmieniło.
>
> Na stronie: http://www.zhp.pl/karta/faq jest info że karta to legitymacja
> członkowska. Ok.
> Zakładamy że osoba, która ją posiada ma ją aktualną i że jest to
> rzeczywiście jego karta.
> W jakim momencie będzie konieczność użycia legitymacji?
>
> Np. moja legitymacja studencka jest potrzebna by mieć zniżki na PKP,
> pożyczyć książki z bibliotek,
> [...]

Za stroną http://www.zhp.pl/karta/funkcje_karty

Twoja karta członkowska ZHP to nie tylko legitymacja! Dzięki niej będziesz mógł:

    Założyć pocztę w domenie zhp.net.pl
    Dokonywać płatności w punktach handlowo-usługowych
    Dokonywać zakupów przez Internet
    Wypłacać pieniądze z bankomatów
    Oszczędzać pieniądze na karcie
    Uzyskać zniżki w punktach handlowo-usługowych objętych programem
"Standard" BRE Banku
    Uzyskać zniżki na produkty i usługi w ramach programu rabatowego ZHP

Proponuje pytanie zadać pisząc na adres karta w zhp.pl, a nie tutaj :)
Tutaj ew. zamieścić odpowiedź :)

--
Bartek Szumski