RE: [Czuwaj] Legitymacja członkowska

Janusz Rupiewicz 41dh.siedlisko w wp.pl
Czw, 21 Cze 2012, 15:51:10 CEST

Proste.

We wrześniu zaczynamy akcje naborowe.

Średnio przychodzi 15 nowych dzieciaków. Trzeba je wpisać do ewidencji,
pobrać składki i takie tam.  Połowa z nich po miesiącu przestanie
przychodzić a karty się drukują (chyba że czegoś nie czytałem). " Karty
produkowane są w systemie comiesięcznym, następnie trafiają do właściwej
komendy przesyłką pocztową. Drużynowy odbiera karty we właściwej dla siebie
komendzie hufca."

Takich osób mam w ciągu roku kilkanaście. Kto zapłaci za karty? Hufiec.

Czy ktoś ma nadzieję zobaczyć Gromadę Zuchową lub Harczerzy z podstawówki
przy?

Dokonywać płatności w punktach handlowo-usługowych

    Dokonywać zakupów przez Internet

    Wypłacać pieniądze z bankomatów

    Oszczędzać pieniądze na karcie itd.

Przecież to oni głównie je dostaną. Ja sobie poradzę bez karty a za to
wolałbym więcej kasy na lizaki jako nagrody. Może jeszcze papier do drukarki
bo o samej drukarce dla drużyny nie mażę

pwd. Janusz Rupiewicz