[Czuwaj] Legitymacja członkowska

ZHP Hufiec Goleniów biuro w goleniow.zhp.pl
Czw, 21 Cze 2012, 16:05:20 CEST

W dniu 21.06.2012 15:01, Bartosz Szumski pisze:

> Za stroną http://www.zhp.pl/karta/funkcje_karty
>
> Twoja karta członkowska ZHP to nie tylko legitymacja! Dzięki niej będziesz mógł:
>
>      Założyć pocztę w domenie zhp.net.pl
>      Dokonywać płatności w punktach handlowo-usługowych
>      Dokonywać zakupów przez Internet
>      Wypłacać pieniądze z bankomatów
>      Oszczędzać pieniądze na karcie
>      Uzyskać zniżki w punktach handlowo-usługowych objętych programem
> "Standard" BRE Banku
>      Uzyskać zniżki na produkty i usługi w ramach programu rabatowego ZHP
>
> Proponuje pytanie zadać pisząc na adres karta w zhp.pl, a nie tutaj :)
> [...]

W poprzednim temacie ktoś pisał do Gk,
były trzy różne odpowiedzi i zero konkretów.

Co do finansów to pisałem że tą kwestie pomijam,
jest to "dodatek". Pomijam też wszelkie inne sprawy jak koszty
karty, zasadność takiego wyboru. Stało się, mam karty w hufcu,
przekazuje je do drużyn i co mam powiedzieć drużynowemu? :)

W chwili obecnej, to mogę powiedzieć że jest to twoja legitymacja,
którą możesz użyć jeśli będziesz chciał jako karty bankomatowej
oraz założyć konto w domenie zhp.net.pl, poza tym nikt Cię o nią
nigdy pytać nie będzie i nie będzie prosił byś się nią legitymował.
BTW. nie potrzeba karty (jak na razie by mieć konto w domenie zhp.net.pl)

Jeśli zaś są jakiekolwiek plany jej wykorzystania to chętnie się dowiem!

W końcu ludzie będą musi dopłacić po 6 zł na kartę, bo KH raczej
nie będą miały ochoty (ani środków) za nich płacić, warto im powiedzieć
za co płacą ;)

--
pwd. Jarosław Sroka
Hufiec ZHP Goleniów