RE: [Czuwaj] Legitymacja członkowska

Janusz Rupiewicz 41dh.siedlisko w wp.pl
Czw, 21 Cze 2012, 17:20:43 CEST

Jeszcze w temacie dofinansowania.

W jaki sposób ZHP dofinansowało zachodni bank?

Sposób myślenia.

1.  Dotychczas, o tym kto będzie miał Krzyż i Książeczkę Harcerską (jedną na
zawsze) decydowała Rada Drużyny i Drużynowy. Zazwyczaj działo się to po
jakimś czasie(3-4 miesiące). Taki harcerz zostawał w drużynie najczęściej na
kilka lat, a książeczkę można było uzupełniać do woli.

Teraz kartę dostanie każdy kto otrze się o nazwę ZHP, niezależnie od tego
czy za nią zapłaci   czy nie.

2.  Karta jest ważna 3 lata. Dlaczego nie do momentu zniszczenia, utraty?
Niezależnie czy jest potrzebna czy nie, trzeba za nią zapłacić. 80 000 x 6 =
niezła kasa.

Sadzę  że ktoś chciał dobrze a wyszło jak zwykle.

pozdrawiam

pwd. Janusz Rupiewicz