[Czuwaj] Legitymacja cz³onkowska

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Czw, 21 Cze 2012, 23:00:22 CEST

Dnia 21-06-2012 o 21:53:18 Agnieszka Rytel <agnieszkarytel w op.pl> napisa³:

> Grzesiek no faktycznie super.
> Ale to wola rodzica i nadal dodatkowa korzy¶æ finansowa. Oraz mam
> wra¿enie,
> ¿e na biwaku czy na obozie mo¿e siê okazaæ nieprzydatna.
>
> Agnieszka
>
> W dniu 21 czerwca 2012 21:33 u¿ytkownik Grzegorz Ca³ek
> <g.c w onet.pl>napisa³:

U mnie w dru¿ynie dziki entuzjazm. Mimo ¿e nie robi³em ¿adnych kampanii
informacyjnych. Po prostu po zbiórce rozda³em tym, którym mog³em rozdaæ ze
wzglêdu na wiek. Kilku m³odszych harcerzy na gwa³t ¶ci±ga³o swoich
rodziców przez telefon. A ja tylko mówi³em, ¿e to nowa legitymacja, a ma
dodatkow± funkcjê p³acenia, jak kto¶ bêdzie mia³ ochotê.

Moja córka, lat 17, w stopniu samarytanki z otwart± prób± pwd., w³a¶nie
dosta³a przed chwil±, te¿ bez s³owa komentarza z mojej strony. Najpierw
powiedzia³a "ale fajne". Teraz mówi, ¿e jeszcze musi siê pozachwycaæ.

S³ysza³em o kilku przypadkach entuzjastycznego przyjêcia w ró¿nych
dru¿ynach, nie s³ysza³em o ¿adnym przypadku, by harcerze reagowali
niechêtnie.

Darek
dru¿ynowy 254 WDH "Matecznik"

BTW. Co nie zmienia faktu, ¿e w tej chwili to jest w³a¶ciwie tylko fajny
gad¿et. Czy przyjd± kolejne funkcjonalno¶ci - zobaczymy. Jak po raz
pierwszy w Polsce pojawi³y siê karty p³atnicze dostêpne dla mot³ochu (tzn
dla mnie), te¿ by³ to tylko fajny gad¿et.

U¿ywam programu pocztowego Opery: http://www.opera.com/mail/