[Czuwaj] Nie rozumiem

Aleksandra Sosnowska thondiel w gmail.com
Wto, 6 Mar 2012, 18:17:19 CET

Jestem jeszcze młoda i głupia, ale zupełnie przeraziły mnie komentarze pod
owym materiałem... Nie spodziewałam się, że w ludziach jest tyle nienawiści
i są w stanie tak bardzo krytykować ZHP. Oczywiście, spotykałam się z
"niezbyt życzliwym" stosunkiem do harcerzy, ale to, co tam przeczytałam
rzuciło mnie na kolana. Nie przypuszczałam, że może być tak źle.

Dotychczas miałam wrażenie, że ludzie nie bardzo przejmują się harcerzami,
wiedzą, że coś takiego istnieje i zwykle kojarzą, że to dziwni ludzie,
którzy nie piją (bądź piją najwięcej ze wszystkich)... A tam... jest
mnóstwo nienawiści...

Fakt - na pewno potęguje to ta sprawa i internetowa anonimowość. Myślę, że
niewielu ludzi powtórzyłoby to samo prosto w twarz komukolwiek... Ale coś
musi siedzieć w głowach ludzi, którzy piszą takie komentarze.

Ola Sosnowska