[Czuwaj] Trochę OT , było : Nie rozumiem

Marcin Skocz skocz w post.pl
Śro, 7 Mar 2012, 15:40:27 CET

Tak metodologicznie, to trochę dane nie są porównywalne. Z jednej strony
mamy efekty spisu ewidencyjnego, a z drugiej czyjąś wypowiedź dla mediów.
Jakby nie patrzeć, to chyba należałoby spisy wcześniejsze dokładnie
przeanalizować i wtedy dane byłyby porównywalne.

Co do spadku - dokładne prowadzenie spisów i lepsze narzędzia naturalnie
zmniejszają nieco liczebność w okresie początkowym. Zobaczymy za rok ile nas
będzie i jak wygląda trend. Na razie mój hufiec jest 160 osób na minusie,
pomimo że mamy więcej drużyn i myślę, że więcej ludzi w rzeczywistości.
Może to osobna dyskusja, ale dlaczego składek nie naliczamy kwartalnie? T
poprawiłoby nam liczebność błyskawicznie w statystykach ;-)

Pozdrawiam
Marcin Skocz