[Czuwaj] g00rek - reaktywacja

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Wto, 13 Mar 2012, 08:09:17 CET

Stary, właśnie zjazd zlikwidował członków wspierających chyba :-)
SW

----- Original Message -----
From: "Michal Gorecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, March 13, 2012 7:08 AM
Subject: [Czuwaj] g00rek - reaktywacja

Hej. Nie, spokojnie, nie wracam do harcerstwa. Na razie. Beton może spać
spokojnie :P Nawet nie musicie im - o drodzy sekretarze - drukować tego
maila (jak to kiedyś z moimi mailami bywało :D)

Uwaga, będzie lekko komercyjnie, więc jak ktoś nie chce to niech nie czyta
:P

Wracam do mojej pasji, czyli koszulek. A skoro wracam do koszulek to nie
mógłbym wrócić do harcerskich! Otóż w sklepie koszulkowym w którym po
godzinach zajmuje się obecnie marketingiem, otworzyliśmy właśnie kategorię
harcerską - wrzuciliśmy do niej moje stare wzory ze skua.pl i wzory Kuby
Króla zwanego Kiubikiem.

http://www.koszulkowo.com/harcerskie-c88.html

Serdecznie zapraszam także całe drużyny - haftujemy, robimy koszulki dla
drużyn i nie tylko. A na Facebooku w tym tyogndiu harcerski tydzień i
specjalne gry w których można wygrać kody rabatowe :)

http://www.facebook.com/koszulkowo

pozdrawiam ze swojego członkowspierającego stołka

:)