Re: KADENCYJNOŚĆ było: Re: [Czuwaj] przepisy przejściowe

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Wto, 13 Mar 2012, 14:52:14 CET

a w sumie to po co dwa ciała? rada i komisja? moim zdaniem spokojnie
wystarczyłoby jedno.

A co do osobowości prawnej hufców - mam nadzieję, że ustawodawca w
ogóle zlikwiduje to pojęcie i problem się rozwiąże.

Kowlak

Ps. Jestem przeciwny osobowości prawnej dla hufców ci najmniej tak
samo mocno jak osobowości prawnej chorągwi.
--

Owszem, ciało może być jedno, ale zmiana kompetencji władz w trakcie
kadencji naraziła Zjazd na śmieszność po prostu.