ODP: Re: KADENCYJNOŚĆ było: Re: [Czuwaj] przepisy przejściowe

Marcin Skocz skocz w post.pl
Wto, 13 Mar 2012, 15:10:15 CET

Czy oprócz niechęci masz jakieś inne powody i argumenty przeciw osobowości prawnej dla hufcow?

Pozdrawiam,
Marcin Skocz

Wysłane z telefonu Samsung

 Piotr Kowalski <kowlak w gmail.com> pisze:

a w sumie to po co dwa ciała? rada i komisja? moim zdaniem spokojnie
wystarczyłoby jedno.

A co do osobowości prawnej hufców - mam nadzieję, że ustawodawca w
ogóle zlikwiduje to pojęcie i problem się rozwiąże.

Kowlak

Ps. Jestem przeciwny osobowości prawnej dla hufców ci najmniej tak
samo mocno jak osobowości prawnej chorągwi.
--
Piotr Kowalski