Re: Re:wykładnia = Re: [Czuwaj] g00rek - reaktywacja

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Śro, 14 Mar 2012, 01:11:25 CET

----- Original Message -----
From: "Piotr Kowalski" <kowlak w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, March 14, 2012 12:51 AM
Subject: Re: Re:wykładnia = Re: [Czuwaj] g00rek - reaktywacja

W dniu 14 marca 2012 00:31 użytkownik  <harclot w poczta.onet.pl> napisał:
> Przypomne też ze prawo stowarzyszeń nie wartościowuje
> członków (rzeczywistych) wg "kategorii członków".
>
> Tak czy owak, wychodzi na to
> że wg Ciebie prawo stowarzyszeń
> dopuszcza by w dowolnym momencie
> chwilowa większość członków (lub ich reprezentacja)
> mogła usunąć bez najmniejszego powodu
> dowolną mniejszość członków stowarzyszenia.
>
> Czy na następnym zjeździe zostanie usunieta kategoria
> członków których nazwiska NIE zaczynają się na R ?
> ;-))
>
> Czesław

Ach czyli Ty jednak serio tak piszesz. Czesiu, Skoro jakaś kategoria
członkowska została zlikwidowana to można by co najwyżej przypuszczać,
że ewentualnie osoby fizyczne, które były czlonkami wspierającymi
stałby się starszyzną ale i to wydaje mi się mocno naciągane. A osoby
prawne przestałyby być członkami ZHP bo jako takie nie mogą być
członkami zwykłymi stowarzyszenia.

PC======================
Przyznaję sie bez bicia że o ile jestem pewny swojego zdania
w kwestii osób fizycznych
o tyle nie mam pewności w kwestii osób prawnych.

Dodatkowo zakładasz, że Zjazd przestał być najwyższą władzą ZHP
ponieważ uważasz, że jego decyzje może sabotować NSH. W tej kwestii
niestety zresztą masz rację ponieważ sąd podjął już takie działanie
chociażby wydając żenującą interpretację pozwalającą jawnie łamać
statut dh. dh. Kowalczykowi, Rurze, Lucynie i Guci.

PC=========================
A gdzie ja tak napisałem ?!?!?
NSH nie może (formalnie) sabotować decyzji Zjazdu.
Ale to zjazd dał NSH prawo "wykładania" tego
"co Zjazd miał na mysli" gdy "pisał Statut".

Więc pretensje miej do Zjazdu że:
- nieprecyzyjnie zapisuje swoje "myśli" w Statucie
lub co gorsza niespójnie z prawem stowarzyszeń
- dał NSH prawo "wykładania" Statutu
- wybrał taki a nie inny skład NSH

Pozdrawiam
Czesław