Re: [Czuwaj] Re: [OT] wykładnia

Tomasz Rojek tomroj w gmail.com
Śro, 14 Mar 2012, 19:53:10 CET

Ale czy Zjazd naprawdę wyrzucił członków wspierających? Nie wiem co
dokładnie zostało przyjęte, ale wydaje mi się, że został zniesiony
podział członków na członków zwyczajnych i wspierających. Czyli
wszyscy dotychczasowi członkowie zwyczajni i członkowie wspierający
zostali po prostu członkami. (No chyba, że wszyscy dotychczasowi
członkowie zwyczajni też utracili członkostwo). Druga konsekwencja to
taka, że nie można zostać nowym byłym członkiem wspierającym.

Royas.

PS. co do upraszczania statutu to mam wrażenie, że został uproszczony
tam gdzie tego nie wymagał, a tam gdzie wymagał nie został.