[Czuwaj] Re: [OT] wykładnia

Czw, 15 Mar 2012, 10:25:51 CET

No tak to nie jest, bo inne są warunki dla zostania członkiem zwyczajnym,
a inne były dla członków wspierających.
Ale, na marginesie tego sporu, nie ma wątpliwości, że rozwiązanie tej
sprawy nie wymagało niebywale twórczej wiedzy. Coś, co w skali państwowej
nazywane jest "zasadami poprawnej legislacji", a na potrzeby
stowarzyszenia można nazwać logicznym rozumowaniem, wymagało, aby taką
zmianę wprowadzać równolegle z uchwałą wprowadzającą, zawierającą przepisy
przejściowe, które określałyby zasady "wygaszenia członkostwa
wspierającego". Np. określały termin, do którego członkowie wspierający
mogliby się określać, czy chcą zostać członkami zwyczajnymi, pod jakimi
warunkami, czy chcą być członkami RPH itp.

Niemożliwe, żeby Komisja statutowa to przeoczyła, wszak był tam Janek NSH.
Poczekajmy cierpliwie, aż GKunia dokona operacji ctrlC ctrlV i opublikuje
pełne teksty uchwał.
Ryszard