[Czuwaj] aaaby pracować

Czw, 22 Mar 2012, 09:05:09 CET

Realizacja strategii nie bardzo nam idzie w ZHP, ale chyba ludzi do
przygotowywania mamy całkiem niezłych, podobnie jak mniemam jest w innych harc
organizacjach.

Jest szansa na monetaryzację tych umiejętności, jakby ktoś był zainteresowany
:)

http://www.schuman.pl/praca-w-fundacji/1792-zatrudnimy-konsultantow-w-
zakresie-planowania-strategicznego-dla-ngo

Na kursie komendantów szczepów miałem zajęcia z planowania strategicznego.
Zrobiliśmy potem w szczepie trzy rady strategiczne i wydaje mi się, że są
kontynuowane przez obecną kadrę. Fajnie widzieć, że harc-szkolenia, to jest
jesdnak coś na prawdę, a nie na niby :D

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net