[Czuwaj] Mundury [było: karty członkowskie]

Śro, 2 Maj 2012, 18:15:25 CEST

Oglądając zdjęcia z obchodów Święta Flagi w Pałacu Prezydenckim ze zdziwieniem
stwierdziłem, że żołnierze mają górę na wierzch :D

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-
snc7/415814_360694377322901_178634038862270_1066535_1698793865_o.jpg

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net