[Czuwaj] Polska Tradycja Mundurowa

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Pią, 11 Maj 2012, 15:55:35 CEST

W dniu 11 maja 2012 13:26 użytkownik seascout <czwartak w gmail.com> napisał:
> Ach... Teraz zrozumiałem.
>
> Czyli chodzi Ci o to, że nie me efektów reformy?
> Czyli że obecne mundury są takie same jak musztardy?
> Czapeczki dla zuchów niczym nie różnią się od starych berecików zapinanych
> pod szyją?
> Damskie spódnice są tak samo funkcjonalne jak poprzednie, te rozpinane z
> przodu?
> Płaski guzik do pagonów uwiera identycznie jak dawny ze stopką?
> Brakuje Ci szarego sznura który oznaczał "nie mam żadnej funkcji"?
> Żal, że dwa mundury kupione w tym samym czasie wyglądają podobnie? (bo
> [...]

Rafale

Co do reformy mundurowej - podpisuje sie pod tym co napisałes w 100%
Co do uwagi na temat KIHAMU - sorry ale KIHAM w swoich zmianach np.
system stopni i sprawności był na tamte czasy naprawdę .... do przodu
i awangardowo - nowoczesny.

A co do wspominania .... "za moich czasów" .... no cóż kombatanctwo -
było jest i będzie :)

Choć trzeba przyznać że w ostatnich kilku latach zmiany i w ZHP i ZHR
... jak to się mówi ... drgnęło :)
MSZ oczywiście :)
Bartek