[Czuwaj] Polska Tradycja Mundurowa

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Pią, 11 Maj 2012, 16:24:24 CEST

----- Original Message -----
From: "seascout" <czwartak w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, May 11, 2012 3:49 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Polska Tradycja Mundurowa

> Czesław jakąś demagogię stosujesz...
> Znasz tkaninę, która się nie brudzi?
> Albo tytłając ją w błocie brudzi się wolniej? Mniej?

Teraz to sam stosujesz demagogię.
Oczywiscie że są tkaniny które sa mniej "brudliwe".
Mniej, nie znaczy, wcale. Tutaj cudów nie ma.
Goorek akurat tym się interesował. I słusznie.
Tylko że teraz nic z tego nie ma.

> I pominąłeś zupełnie efekt wizualny.
> Naprawdę uważasz, że harcerze w musztardach
> wyglądali tak samo jak w obecnych mundurach?

Wiem ze teraz to łatwo udawać ze sie nie pamieta
ale Goorek pewnie Ci potwierdzi że apelowałem
by zamiast "musztardy" zastosować "polskie khaki".
Czyli kolor stosowany przed "musztardą".
Ale uparto się wymyślić "coś nowego". Cóż ...

Czesław