[Czuwaj] Polska Tradycja Mundurowa

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 11 Maj 2012, 16:24:10 CEST

Ja napisze to chyba po raz #453563465 ale napiszę.

1. Krój jest o niebo lepszy
2. Krój jest TAKI sam od bluzy do bluzy (wtedy każda była inna)
3. Tkanina ma inny kolor
4. Tkanina ma lepsze aple (mniej się spiera kolor)
5. Nadal jest na tej samej surówce ( nie stać nas na lepszą tkaninę mówiłem
miliony razy - ripstop? geezas)
6. Zaraz po reformie cena koszuli była wyższa o 4 zł. A to i tak cud - tak
było taniej, bo do tej pory szyły to "ciocie Zosie" po garażach i dlatego
były do niczego.

Dalej trzymam na półeczce wyniki audytu starych mundurów wykonanego przez
instytut wzornictwa z Łodzi. Służę.

Co do wojska - heh, po raz kolejny okazuje się że ZHP jest pełne
uduchowionych, tradycjonlubnych teoretyków. W wojsku jednak chodzi o to
żeby było praktycznie. U nas też w sumie, ale przeciez musimy do czegoś się
modlić. Na przykład do munduru.

goo