[Czuwaj] urlop instruktorski

seascout czwartak w gmail.com
Nie, 13 Maj 2012, 14:22:56 CEST

Formalnie 0stani raz z urlopem instruktorskim spotkałem się na początku lat
90.. Dziś to jakaś pozostałość bez podstawy prawnej jest.

Ale skoro używana i potrzebna, to może warto do tego wrócić?

Dziś jak ktoś ma "urlop" to nie bardzo wiem jak to wygląda. Zaliczają mu
służbę? Płaci się składki? Ktoś wie?

Seascout

W dniu 13 maja 2012 13:28 użytkownik Łukasz Pierzchalski <admin w torun.zhp.pl