Re: [Czuwaj] Prywata: Praca dla łebskiej osoby.

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 21 Lis 2012, 11:50:05 CET

Darku, a kogo obraziłem? Moim "zwisem męskim ozdobnym"? Tak, żyjemy w
kulturze internetu i nie lubię przesadnego dążenia do polskich wersji
wszystkich wyrażeń. Pewne wyrażenia sa globalne i takimi pozostaną. Należą
do nich nazwy stanowisk w pewnych branżach. Nie zawracajmy znowu kijem
Wisły.

Czoczo chyba wyraźnie opisał czego wymaga od osoby na tym stanowisku, a
myślę, że ktokolwiek chcący pracowac w marketingu i okolicach doskonale
zdaje sobie sprawę kim jest account.

I nie nie "kierowników kont", ale są "account managerowie". O to mi
chodziło.

Nie ma też kierowników marki, są za to brand managerowie. Takie życie w
czasach Międzysieci. Fuj, Internetu.

g00rek