[Czuwaj] Stare wygi było Prywata: Praca dla łebskiej osoby

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Śro, 21 Lis 2012, 17:27:56 CET

O! Lista CZUWAJ ożyła. I to w dodatku z takimi wygami jak GOO czy sOO. Albo Darek B  czy Seascout. :-) A ja juz myślałem, że to koniec. Że tylko młodzi instruktorzy ZHP  młócą tu różne organizacyjne problemy.

Brakuje do kompletu Witka Węgorkiewicza.

Czy ktoś wie co sie z nim dzieje? Bo wszelki słuch zaginął tak po nim, jak i po jego projekcie ISH...

--
Pozdrowienia,
 Piotr Giczela