Re: [Czuwaj] Promocja mBanku dla członków ZHP

Paweł Chmielewski pawel.chmielewski w zhp.net.pl
Czw, 11 Paź 2012, 10:07:12 CEST

Jest też strona www.mbank.pl/zhp - zajrzyjcie :)

Promocyjne rachunki dla członków ZHP to kolejna odsłona współpracy ZHP z
Bre Bankiem, która obejmuje m. in. emisję kart członkowskich, cash
management dla GK, chorągwi i hufców, i całkiem niedługo program wychowania
ekonomicznego.

Tak jak napisała Asia, Bre Bank był pierwszym bankiem, który spojrzał na
nas jak na partnera, z którym warto związać się na przynajmniej kilka lat.

Jeżeli zaś chodzi o bezpieczeństwo płatności bezstykowych, to oczywiście
każdy może mieć własną opinię. Moja jest taka, że to po prostu bardzo
wygodne, a ryzyko jest niewielkie.

Pozdrawiam,
Paweł Chmielewski