[Czuwaj] HO i naramiennik wedrowniczy

Mateusz Cebula mateusz.cebula w zhp.net.pl
Pon, 24 Wrz 2012, 12:07:45 CEST

Witam,

Generalnie, uchwała RN o stopniach harcerskich określa, że do próby HO może
przystąpić osoba, która zrealizowała próbę wędrowniczą i otrzymała
Naramiennik Wędrowniczy. Niemniej, spotykałem się z sytuacjami, gdy próby
były realizowane równolegle, ale stopień HO przyznawano dopiero po
otrzymaniu NW - to jest coś co ja osobiście bym jeszcze gdzieś tam
dopuścił, ale co do "zasad" to otwarcie HO DOPIERO PO otrzymaniu NW.

Pozdrawiam
Mateusz Cebula