[Czuwaj] Sąd harcerski

Jędrzej (@JĘDRULA) jkuny w interia.pl
Wto, 25 Wrz 2012, 08:50:33 CEST

Macie racje nie musi. Choć dla mnie jeśli jest to kara skreślenia kogoś z listy członków lub kary za nie właściwe postępowania w czasie HAL , to należy o niej poinformować.

A pisałem z praktyki Sądu Hufca Warszawa Praga Północ, gdzie orzeczenia były publikowane
i dzięki temu można do nich dziś sięgnąć i dowiedzieć się czego dotyczyły.

Jędrzej