[Czuwaj] Otwarcie HO

Mariusz Słabicki mariuszslabicki w gmail.com
Wto, 25 Wrz 2012, 15:09:21 CEST

Adam
Na podstawie tego lakonicznego pytania (chyba pytania - brak znaku
zapytania mnie trochę zmylił) nie potrafię jednoznacznie odpowiedzieć.
Jeżeli podałbyś więcej szczegółów (komu ta próba ma być otwarta, czy
działają drużyny wędrownicze, co to jest "KSSIW") pewnie byłoby łatwiej.

Zauważ, że Cebul chcąc pomóc rozpisał się dokładnie aby nie pominąć nic
istotnego. Proponuję przyjąć podobną politykę zadając pytania, z
pewnością łatwiej będzie znaleźć odpowiedź.

Pozdrawiam
Mariusz