[Czuwaj] Baza w Pieninach

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Śro, 3 Kwi 2013, 07:54:37 CEST

Zamieszkajcie w Cisowym Dworku, poznajcie różne ciekawe historie o Oleńce i
Lutyku, ot, chociażby to, skąd wzięła się nazwa "Orle gniazdo" albo skąd
kule na belce w kominku i skąd ta belka...
Zobaczcie: http://www.orlegniazdo.sromowce.pl/
GC

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Paweł S. Kamiński
Sent: Tuesday, April 02, 2013 11:32 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: [Czuwaj] Baza w Pieninach

Czuwaj!
Jako, że czasem trzeba zmienić plany, to mam do Was pytanie... :) Znacie
jakąś wartą polecenia bazę w Pieninach, która najlepiej, by miała jeszcze
domki?
Dostępna w drugiej połowie lipca, max. 50 osób, ale tylko część w domkach
(zuchy).
Jakby ktoś coś wiedział, to piszcie najlepiej na mojego maila
(cien-kamien w wp.pl), by tu nie spamować.
Z harcerskim,
pwd. Paweł Kamiński