[Czuwaj] Paczka Czuwaj, Tom 101, Numer 2

Pon, 8 Kwi 2013, 23:31:06 CEST

Dnia 08.04.2013 o 22:05 Lucjan Brudzyński <lucbru w wp.pl> Lucjan Brudzyński
<lucbru w wp.pl> napisał(a):

> [PS. Sam zaczynam wierzyć w te 120k :D]
>
> Lucjan Brudzyński

Cyryl, ja Cię błagam. ty jesteś Skarbnikiem. 120k już było - Rafał
przecież mówił. Plus 11% to ile?
Nie może być przecież tyle samo, albo mniej, niż było.