[Czuwaj] FW: pełnoletni opiekun

Piotr Kołodziejczyk piotr w kolodziejczyk.waw.pl
Śro, 17 Kwi 2013, 08:41:26 CEST

I to byłby ciekawy temat na ustawę, a nie kasa.
Czyli czy 12,13,14,15...latek może i w jaki spoó brać na siebie określoną
odpowiedzialnośc. moim zdaniem nie ma żadnych przeciwwskazań (poza
ustawowymi jak na razie) do uważania 15 latków za dorosłych.
P.

--
Piotr Kołodziejczyk
+48604512362