[Czuwaj] nocleg w trójmieście

Marek Jedynak jedynak.marek w gmail.com
Pon, 29 Kwi 2013, 19:59:50 CEST

Polecam schronisko PTSM na Grunwaldzkiej. Byłem tam w marcu br.
Nie jest może bezpośrednio w centrum, ale tanio i schludnie w pokojach.
Odnowione łazienki. Śniadanie w cenie pokoju.
http://www.ssm.gda.pl/index.php/pl/nasze-schroniska/ssm-grunwaldzka.html
Myślę, że po telefonie tam, znajdziesz jakieś miejsce i dla maleństwa.

Czuj duch!
Marek Jedynak