[Czuwaj] Paczka Czuwaj, Tom 103, Numer 5

TOGRO togro w togro.pl
Nie, 30 Cze 2013, 00:22:06 CEST

Przepraszam, jeśli Cie denerwuje, ale w Stolecznej pewne sprawy przestają
być oczywiste.
Najpierw była informacja, ze komendanci obozow będą z automatu otrzymywać
pełnomocnictwa, potem, ze umowy musza być podpisywane w choragwi, a logika
mowi, ze może to robic komendant hufca wraz ze skarbnikiem.

Ale skoro sam Skarbnik ZHP mowi, ze trzecie rozwiązanie jest standardem, to
już nie mam wątpliwości.

Zastanawia mnie jeszcze jak wybrnąć z sytuacji, gdy nagle na obozie trzeba
skorzystać z czyjejś nieplanowanej pomocy i podpisac umowę o dzielo...
Rzadko komendant hufca i skarbnik sa na miejscu. Jest jakiś sposób?

Pozdrawiam i Czuwaj!
hm. Tomasz Grodzki
Komendant Hufca ZHP Otwock

KI 30 Plus, Hufiec ZHP Otwock, tel. kom.: +48 602-262-488
GaduGadu: 1469337   -  Skype: togropl
Jesteśmy na Facebooku: Hufiec Otwock
Hufcowy kalendarz wydarzeń w Google