[Czuwaj] Plakietki guma na filcu

Bogdan Ciechomski bogdan.ciechomski w gmail.com
Pon, 18 Mar 2013, 19:52:39 CET

Bo mamy takie plakietki szczepu. Jakiś czas temu zmarł człowiek które je
dla nas robił i potrzebujemy kogoś nowego by znów je wręczać. Osobiście
uważam, że plakietka która składa się z tła i jednokolorowego tekstu lepiej
wygląda w tej technologii niż haftowana.

Z poważaniem
Bogdan Ciechomski