[Czuwaj] skautka z Ukrainy potrzebuje nocleg w Warszawie 2-3.05.14...

Rafał Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Czw, 10 Kwi 2014, 17:51:27 CEST

Basiu,

mysle, ze Wydzial Zagraniczny GK ZHP pomoze.
Podeslij mi proszę na priv jej namiary
i ja to obgadam z komisarka zagraniczna Plasta
jeśli ona rzeczywiscie jest ze Lwowa

pozdrawmiam
Rafal
Rafal Bednarczyk