[Czuwaj] [OT] ZHP na krzywej pochylej

Rafał Suchocki suchy206 w gmail.com
Pon, 4 Sie 2014, 10:57:28 CEST

To z pozytywów.
1 sierpnia to zawsze duże przeżycie. ale wspólna defilada czterech
organizacji harcerskich to była rzecz, która cieszyła oko.
http://warszawa.naszemiasto.pl/artykul/galeria/zlot-jutro-powstanie-defilada-organizacji-harcerskich-na,2376268,10124080,t,id,zid.html#galeria
--
s00hy

W dniu 4 sierpnia 2014 10:29 użytkownik  <harclot w poczta.onet.pl> napisał:
> I tak i nie.
>
> Przysłowie (w wersji oryginalnej) jest "przedwojenne",
> tzn. dotyczy dawnego, "przydomowego", żywienia świń.
>
> Teraz, w przypadku przemysłowej hodowli,
> utraciło pierwotne znaczenie.
>

> Czesław
>

> ----- Original Message ----- From: "Marcin Bednarski"
> <parasol w harcerstwo.net>

>>> 2008 - 112723
>>> 2009 - 101884
>>> 2010 -   94741
>>> 2011 - 120000 >> pewnie wpisano z sufitu ;-))
>>> 2012 -   92053